Δωρεαν αποστολες : με αγορές άνω των 79€

   NEW COLLECTION 2021! 

Δωρεαν αποστολες : με αγορές άνω των 79€

Ξεκινώντας το τρέξιμο: Τι να προσέξουν οι νέοι δρομείς

Θέλετε να ξεκινήσετε το τρέξιμο? Καλώς ήρθατε στο club μας! Αλλά ποιος είναι ο σωστός τρόπος να ξεκινήσετε και ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη?

Πρώτα αναρωτηθείτε ποιος είναι ο σκοπός σας: Θέλετε να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, να απολαύσετε τη φύση ενώ γυμνάζεστε ή για λόγους κοινωνικότητας και την ανάγκη να ανήκετε σε μια ομάδα?

Όλοι αυτοί είναι πολύ καλοί λόγοι για να ξεκινήσετε, αρκεί να μάθετε τα βασικά.

 

Τρέξιμο για αρχάριους: 3 βασικά στοιχεία

1. Ειδικά παπούτσια running καλής ποιότητας

Τα καλά παπούτσια running είναι μια επένδυση πολύ σημαντική όταν αρχίζεις το τρέξιμο. Και αυτό γιατί με το κατάλληλο για σένα παπούτσι τρεξίματος ελαχιστοποιείς το κίνδυνο τραυματισμού. Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι στρώνεις το έδαφος για να αποκτήσεις μια καλή τεχνική στο τρέξιμο. Tip: Ρίξε μια ματιά στα καλύτερα running παπούτσια για άνδρες και γυναίκες.

Τα καταλληλότερα παπούτσια για σένα δεν είναι απαραίτητα και τα πιο ακριβά: H επιλογή των παπουτσιών για τρέξιμο εξαρτάται από πολλές παραμέτρους όπως ποιο ταιριάζει στο δικό σου πάτημα, το στυλ τρεξίματος σου και τους στόχους που έχεις θέσει.

2. Κατάλληλα ρούχα και αξεσουάρ για τρέξιμο

Παρόλο που τα ειδικά παπούτσια είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του εξοπλισμού σου, τα τεχνικά ρούχα για τρέξιμο καλής ποιότητας είναι επίσης σημαντικά. Ανάλογα με την εποχή, τα σωστά ρούχα και αξεσουάρ σε προστατεύουν από το κρύο χωρίς να νιώθεις επιπλέον βάρος (τα τεχνικά ρούχα είναι εξαιρετικά ελαφριά) ή τους καλοκαιρινούς μήνες να απομακρύνουν τον ιδρώτα και τα βακτήρια που αναπτύσσονται στις υψηλές θερμοκρασίες και να κρατούν το σώμα σου δροσερό. Επίσης τα τεχνικά ρούχα με επίπεδες ραφές ελαχιστοποιούν την τριβή με το δέρμα κατά τη διάρκεια της άθλησης και αποφεύγεις τις ενοχλήσεις. Πολύ σημαντικό για τις γυναίκες είναι και το αθλητικό σουτιέν.

3. Πρόγραμμα τρεξίματος

Μόλις είσαι έτοιμος με τον εξοπλισμό σου, πρέπει να φτιάξεις ένα πλάνο για το τρέξιμο σου. Αποφάσισε ποιες ημέρες της εβδομάδας θέλεις να τρέχεις, ποια ώρα της ημέρας σε βολεύει κτλ. Προσπάθησε να κάνεις το πρόγραμμα σου όσο πιο συγκεκριμένο μπορείς και μην παρεκκλίνεις από αυτό μέχρι να σου γίνει συνήθεια.

Tip: Πώς να μην παρεκκλίνεις από το πρόγραμμα σου? Όποτε είναι δυνατό, βάλε τις προπονήσεις σου νωρίς το πρωί ώστε να αποφύγεις την κούραση στο τέλος της ημέρας η οποία μπορεί να σε κάνει να "χάσεις" τη διάθεση σου για προπόνηση!

Ειδικά παπούτσια και τεχνικά ρούχα για τρέξιμο - Mizuno Hellas

 

Έχεις ενθουσιαστεί και θέλεις να ξεκινήσεις? Είναι σημαντικό να σκεφτείς που θέλεις να προπονείσαι, εάν θέλεις να τρέχεις με παρέα και φυσικά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου.

Που?

Μένεις σε περιοχή που ενδείκνυται για τρέξιμο, κοντά σε πάρκα, άλση κτλ? Τέλεια. Αν όχι θα μπορούσες να πάρεις το ποδήλατό σου ή το αυτοκίνητο και να πας σε όποιο μέρος σε εμπνέει περισσότερο!

Πόσο συχνά?

Φτιάξε ένα πρόγραμμα προπόνησης. Μπορείς να το γράψεις ή να χρησιμοποιήσεις κάποια εφαρμογή στο κινητό σου. Το πρόγραμμα είναι χρήσιμος οδηγός π.χ. όταν θέλεις να καλύψεις μια συγκεκριμένη απόσταση ανά εβδομάδα.

Tip: Οι περισσότεροι δρομείς βάζουν ως στόχο τα 5km και αυτός είναι ένας πολύ καλός στόχος για να ξεκινήσεις. Μπορείς να το πετύχεις αυξάνοντας σταδιακά την απόσταση. Βάζε στόχο 10% περισσότερη απόσταση από την προηγούμενη εβδομάδα.

Μόνος ή με παρέα?

Προτιμάς να τρέχεις μόνος ή θα ήθελες να τρέχεις με παρέα? Αν είσαι κοινωνικός τύπος, καλύτερα να διαλέξεις κάποιον που να είναι νέος στο άθλημα σαν εσένα για να έχει το ίδιο ενδιαφέρον και για τους δύο και να εξελίσσεστε το ίδιο καθώς θα παρακινεί ο ένας τον άλλο!

Παρακολούθηση εξέλιξης

Θέλεις να παρακολουθείς την εξέλιξη σου, τα χιλιόμετρα που διανύεις, την φυσική σου κατάσταση και να έχεις κίνητρο? Χρησιμοποίησε ένα ειδικό αθλητικό ρολόι-παλμογράφο ή κάποια εφαρμογή στο κινητό σου!

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Μάθε πρώτος για τις νέες τεχνολογίες, τα προϊόντα & τις προσφορές μας !
back to top